Jäseneksi

Logistiikkaupseerit ry:n jäseneksi voi hakea, mikäli täyttää säännöissä määritellyt edellytykset. Näitä ovat:
* jäsenhakija on saanut logistiikka-, huolto- tai materiaalialan koulutuksen tai työskentelee logistiikka-alan tehtävissä
* jäsenhakija voi olla upseeri, erikoisupseeri tai reserviupseeri

Hallituksen yksimielisellä päätöksellä voidaan yhdistyksen jäseneksi hyväksyä myös henkilö, joka merkittävästi edistää yhdistyksen toimintaa ja tarkoitusta tai tukee merkittävästi puolustusvoimien logistiikkajärjestelmää.

Hallitus hyväksyy kaikki yhdistyksen jäsenet.

Kunniajäseneksi voidaan kutsua hallituksen esityksestä vuosikokouksen valitsemana yhdistyksen jäsen, joka on ansioitunut puolustusvoimien logistiikassa tai edistänyt ansiokkaasti yhdistyksen toimintaa ja tarkoitusta.

Kannatusjäseneksi voidaan hyväksyä yhteisö tai yritys, joka merkittävästi tukee yhdistyksen toimintaa ja tarkoitusta. Kannatusjäsenet hyväksyy yhdistyksen hallitus.

Jos haluat hakea jäsenyyttä, täytä sähköinen jäsenhakemus alla tai paperinen hakemus, joka on toimitettava yhdistyksen sihteerille tai hallituksen jäsenelle. Pyri saamaan siihen 1-2 yhdistyksen jäsenen puoltavaa tai suosittelevaa allekirjoitusta.

Logistiikkaupseerit ry julkaisee kaikille jäsenille jaettavaa Logistiikkaupseeri-lehteä, joka on 4-värinen ja ilmestyy 4 kertaa vuodessa. Lehdessä julkaistaan kokouskutsut, yhdistyksen tiedotteet sekä siinä on ajankohtaisia asiantuntija-artikkeleja puolustusvoimien ja elinkeinoelämän huollon ja logistiikan alalta.

Yhdistyksen aluetoiminta tarjoaa jäsenilleen mahdollisuuden osallistua järjestettäviin tapahtumiin, vierailuihin ja esitelmätilaisuuksiin.

Vuoden 2016 jäsenmaksun suuruus on 25 euroa. Tarkemmin jäsenyyttä esitellään säännöissä.

Sähköinen jäsenhakemus

Sukunimi Etunimet
Syntymäaika
pp    kk    vvvv
Lähiosoite
Postinumero Postitoimipaikka
Sähköpostiosoite Työnantaja ja tehtävä yrityksessä
Sotilasarvo RUK:n (vast) kurssi
Nykyinen puolustushaara
Maavoimat Merivoimat
Ilmavoimat Rajavartiolaitos

Jäsentietojen muutos

Osoitteiden muutokset, jäsenmaksuja sekä jäsenrekisteriä koskevat tiedustelut pyydetään lähettämään kirjallisesti osoitteella:

Henri Pitkäkoski (sihteeri)
tai sähköpostilla henri.pitkakoski(at)mil

Jäsenmaksuasiat

Jäsenmaksu ja laskutusasiat pyydetään lähettämään kirjallisesti Tarja Takalalle osoitteella:

Logistiikkaupseerit ry /co Tarja Takala
Sepäntie 15 A
04300 TUUSULA
tai sähköpostilla tarja.takala(at)pp.inet.fi

Tutustuminen Merivoimien toimintaan 8.6.2017 Turussa
MERIVE ja RLAIV järjestävät Logistiikkaupseerit ry:lle tutustumisen merivoimien toimintaan Turussa 8.6. klo 12-16. Ks tarkemmat tiedot etusivulla.