Vilho Wäiniön huoltoupseerisäätiö

Everstiluutnantti Vilho Wäiniön Huoltoupseerisäätiö myöntää vuosittain varoja sääntöjensä mukaisesti apurahoihin, avustuksiin ja stipendeihin, jotka liittyvät huoltoupseerien koulutusta palvelevaan sotatieteelliseen tutkimus- ja opetustyöhön, täydennys- ja jatko-opintoihin sekä opintomatkoihin ja niitä koskevaan julkaisutoimintaan.

Säätiön hallituksen kuudesta jäsenestä kaksi (2) on Logistiikkaupseerit ry:n kalenterivuodeksi kerrallaan valitsemaa jäsentä. Hallituksen puheenjohtajana toimii eversti evp Viljo Holopainen. Säätiön asiamiehenä toimii everstiluutnantti Timo Vilkko.

Apuraha-anomukset pyydetään lähettämään puolivuosittain 1.3. sekä 1.9. mennessä osoitteeseen:

Everstiluutnantti Vilho Wäiniön huoltoupseerisäätiön hallitus,
c/o asiamies Timo Vilkko
Honkatie 9a

Lisätietoja:
timo.vilkko@gmail.com

Tutustuminen Merivoimien toimintaan 8.6.2017 Turussa
MERIVE ja RLAIV järjestävät Logistiikkaupseerit ry:lle tutustumisen merivoimien toimintaan Turussa 8.6. klo 12-16. Ks tarkemmat tiedot etusivulla.